Invaze trpaslíků

Snažím se maximalizovat svůj výkon ohledně hledání trpaslíků. Takže jsem si koupila celodenní jízdenku na MHD a jala se objevovat zapadlé kouty Wroclawi. Oj, bylo to dobrodružné. Z areálu jednoho podniku mě vyprovodil sekuriťák, ale nakonec mi poradil cestu k trpaslíkům. Právě tyhle -Horolezce – jsem ale jako jediné toho dne nenašla.
Moteusz – sedí na špulce a mezi špulkami a motá celé dny. Má všechno v naprostém pořádku. Automatek II je dvojče Automatka I, kterého jste už viděli před nějakou dobou. Leoś – Leonardo da Vinci mezi trpaslíky, renesanční krasnoludek vymýšlí stále nové a nové vynálezy, aby potěšil děti ve školce, ve které se usídlil. Drukarz – tiskař zajišťuje pro všechny trpaslíky denní tisk.
Przemysław Parkuś – první velký podnikatel mezi trpaslíky. Jako první se prý usadil ve starých továrnách a probudil je opět k životu. Bankuś Fuger – není náhodou, že jeho jméno tolik připomíná jméno slavné bankovnické rodiny.

Marysia Pięknisia – Maruška je nejmarnivější krasnalka. V tom kvítečku nosí zrcadlo, a tak pořád vidí, jak je krásná. Nikdo nemá tolik rád kuře, jako Żarłok, proto se usadil v KFC.
James – největší hvězda, mistr kytary a krásného hlasu. Elwruś Lutowniczek sice ani nezpívá, ani nehraje na kytaru, ale i on je nepostradatelný – učí učně, jak správně sletovat nejrůznější součástky.
Zajímavé je, že zrovna zubaři mají ve své blízkosti asi nejvíc trpaslíků. Jen doufám, že nikdo dneska netrhá zuby tak, jako Royal Denciak První a Royalu Denciakovi Druhému. Kolarz, to mistr světa v jízdě na kole, šampión!
Narzędziownik je snad první červený krasnal ve městě. Půjčí vám jakékoli nářadí. Práce vám díky němu půjde od ruky! Bylo by s podivem, kdyby krasnalové neměli svou Solidarność. Mají, Solidarek je toho důkazem.
Agorek – hračička. Sedí před kulturním centrem Agora a zve všechny k dobré zábavě. Anka švadlenka šije svatební šaty na přání. Jedny ušila i nevěstě krasnalce, no pamatujete na Novomanžele?
Barduś je nejstarší mezi bardy, ve dne v noci můžete zaslechnout jeho tklivé melodie. Patrolek je pravá ruka policejního ředitele… díky němu je mezi krasnali klid a pořádek. Panna Pychotka peče skvělé palačinky, celým městem to voní! Trójkuć Wywiadek je jedním z redaktorů radiové stanice Trojka.
Clara je po všech svých kosmetických přípravcích celá zářivá. Rozkwietnik je rozverný! Netradiční účes, velký úsměv, lodička a míč.
Antykwarek je znalec starožitností a moc by si přál mít i tuhle sošku ve sbírce. Gazeciarz nabízí čerstvý denní tisk. Co se děje ve Wroclawi? Kupte se Gazetku a dozvíte se to.
Bernaś a Warchleś jsou průkopníci v oboru estetické stomatologie. Geologa zuby moc nezajímají, ten raději celé dny leze po skalách a zkoumá horniny.
Poslední čestné místo má Chirurg. Zmizel od nemocnice, nikdo neví kam.
Doufám, že jsem vás nezahltila trpaslíky. Slibuji vám na příště zase něco jiného. 🙂
Další trpaslíky najdete tady:

12 komentářů: „Invaze trpaslíků

  1. Teď jsem objevila tvůj blog a trpaslíky. Tomu já říkám super koníček! Prohlédla jsem si všechny, které jsi už ulovila. To je parádní, rozhodně budu dál sledovat, jak se bude tvoje sbírka rozšiřovat! :)Nejlepší mi přijde Antykwarek, ten je super. 🙂

    To se mi líbí

Napsat komentář